Typ umowy- umowa o pracę
Wymiar pracy- pełny etat
Miejsce prace- Praszka, Opolskie
Wymagane doświadczenie- Tak
Zakres obowiązków:
- Przyjmowanie i wstępna analiza pod względem zgodności danych, cen zamówień bezpośrednio od klientów jak i z Działu Handlowego,
- Uzgadnianie terminów realizacji zamówień,
- Dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, a jednostkami organizacyjnymi firmy,
- Koordynowanie terminów i realizowanie dostaw do klientów,
- Nadzór i kontrola jakości nad wyprodukowanym produktem,
- Tworzenie raportów.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie,
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i w piśmie/ znajomość innego języka będzie dodatkowym atutem,
- Umiejętność budowania i utrzymywaniu długotrwałych relacji biznesowych,
- Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy; umiejętność planowania i ustalania priorytetów,
- Umiejętność pracy pod presja czasu,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Doświadczenie w pracy z oprogramowaniem klasy ERP będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
- Stabilną pracę w prężnie działającej międzynarodowej firmie,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Możliwość rozwoju zawodowego, zdobycie doświadczenia i wielu innych umiejętności.
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinasowanie do karty Multisport
- Program rekomendacji pracowników
- Dofinasowanie do SmartLunch
Aplikacje prosimy przesłać na adres: kadry1@blyss.pl
Informujemy, że Administratorem danych jest Blyss Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Praszce, przy ul. Fabrycznej 17. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.